طرح آزادسازی معابر شهری با هدف تامین رفاه شهروندی در منطقه 3 کرج اجرایی شد

مدیر منطقه 3 شهرداری کرج، ازطرح آزاد سازی پیاده روها ازاقلام و اجناس و عوامل سد معبر در معابر اصلی و فرعی سطح منطقه خبرداد.

مهدی فاطمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ، با اعلام این خبر از تخریب ساختمان قدیم شهرداری منطقه با هدف سهولت در تردد شهروندان خبر داد و اظهار داشت: این تخریب بر اساس اولویت های شهرداری در خصوص آزادسازی معابر صورت گرفته است.

این مسئول در تشریح جزئیات ساختمان تخریب شده، گفت: این ساختمان دو طبقه با مساحتی بالغ بریک هزار و 272 متر در بلوار بهاران واقع در تقاطع بلوارامام رضا (ع) می باشد که بخش عمده ای از مساحت آن در طرح تعریض شبکه ارتباطی توسط شهرداری منطقه و به منظور رفاه حال شهروندان تخریب شد.

وی، کاهش معضلات و مشکلات ترافیکی را از دیگر اهداف تخریب این ساختمان ذکر و عنوان کرد: عملیات تخریب، پس از تامین و جابجایی واحدهای فعال در ساختمان مذکور، از جمله انبار شهرداری صورت گرفته است.

فاطمی گفت: این ملک  با رعایت طرح تعریض شبکه معابر تقریبا حدود 400 متر مربع از آن که به صورت مثلثی شکل بوده باقی مانده که جهت زیباسازی محدوده مذکور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.