جشن دانش آموختگی

رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج از برگزاری نخستین نکوداشت دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های علمی و کاربردی استان البرز با همکاری این دانشگاه خبر داد.

علیرضا رحیمی در حاشیه این مراسم در گفت وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج گفت: بسیار مفتخریم که برای اولین بار جشن دانش‌آموختگی دانشگاه علمی کاربردی به صورت متمرکز و با شکوه برگزار شد.

وی اظهار کرد: دانش آموختگانی که بی تردید جزو برجسته‌ترین و کارآمدترین دانش‌آموختگان دانشگاه‌ بوده و توانسته‌اند به سهم خود تاثیری بسزا در فضای علمی، فرهنگی و اجتماعی به جای بگذارند.

این مسئول افزود: دانشگاه به وجود این دانش آموختگان افتخار می کند چرا که با سرمایه گذاری دوران طلایی عمرشان در دانشگاه اکنون به عنوان متخصصان کارآمد وارد جامعه می شوند.

رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج با تاکید بر اینکه جشن دانش آموختگی روز بزرگ و پر خاطره‌ای برای دانشجویان است، افزود: در این روز بزرگ و باشکوه تلاش‌های دانشجویان، اساتید و مسئولان دانشگاه به ثمر می‌نشیند.

رحیمی با بیان اینکه دانش آموختگان برای جبران زحمات خانواده و استادان خود رسالت سنگینی بر عهده دارند، ابراز امیدواری کرد: امیدوارم در این آزمون سربلند و پیروز باشند و بتوانند دین خود را به پدران و مادران دلسوز و همچنین به ملت و کشور ادا کنند.

وی بیان کرد: حرکت نوین در این دانشگاه در ابعاد مختلف آغاز شده است.

رحیمی یادآور شد: امید است برگزاری این مراسم، سرآغازی برای درخشش روزافزون شما عزیزان با هدف نقش آفرینی و ارزش آفرینی در میهن اسلامی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =