• ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
  • کد خبر: 70483
وحیدی -دانشگاه

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تحقیق و پژوهش به عنوان زیر مجموعه ای از نهاد علم و زیربنای توسعه در مدیریت شهری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منصور وحیدی در بازدید از مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج ضمن قدردانی از خدمات این واحد آموزشی اظهار کرد: اگر بپذیریم دانشگاه باید کانون تحولات آموزشی و پژوهشی باشد، این مراکز بدون بهره‌مند شدن از پژوهش و فن‌آوری نمی‌توانند مبنای تحول قرار گیرند.

این مسئول تصریح کرد: پژوهنده‌شدن اساتید سبب توسعه اجتماعی آنان می‌شود، به این معنا که اساتید با پژوهش و کسب آگاهی و ارزش علمی و داوری بر مبنای آن‌ها، پایگاه اجتماعی خود را بالا می‌برند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج به عملکرد پژوهشی و اجرایی دانشگاه شهرداری کرج و نحوه خدمت رسانی به دانشجویان اشاره کرد و افزود: عملکرد پژوهشی این مرکز با توجه به اقدامات انجام شده از جمله رشد 7 برابری دستاوردهای پژوهشی این دانشگاه، جذب دانشجو نزدیک به دو برابر نسبت به سال گذشته، چاپ اولین شماره سری جدید نشریه علمی تخصصی فهم و توان شهر، حضور فعال در نمایشگاه پژوهشی استان و نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب مثبت و قابل قدردانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =