به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اسماعیل آجرلو در نشست هم اندیشی روز فرهنگی کرج اظهار کرد: روز فرهنگی کرج این پتانسیل را دارد که به برند این کلانشهر تبدیل شود.
وی ادامه داد: امروزه بسیاری از شهرها با برندهای فرهنگی خود شناخته میشوند و اگر این اتفاق در کرج بیفتد، شاهد ایجاد هویتی یک دست و واحد در این کلانشهر خواهیم بود.
وی افزود: برای تحقق این هدف باید برای این روز دبیرخانه دائمی تشکیل شود و با بهره گیری از تجربه و تخصص صاحب نظران حوزه برندسازی، اقدامات لازم صورت بگیرد.
این مسئول خاطر نشان کرد: باید شرایطی فراهم شود که همزمان با این روز بزرگان کرجی و کسانیکه برای اعتلای این شهر قدم برداشته اند به شهروندان معرفی شوند.
آجرلو گفت: اگر همه چیز به درستی برنامه ریزی شود، میتوانیم برای کرج جایزه فرهنگی- هنری تعریف کنیم و از طریق این جایزه این کلانشهر و داشتههایش را به تمام کشور بشناسانیم.
رییس حوزه هنری البرز در بخش دیگری از صحبتهای خود با تاکید بر استفاده از ظرفیتهای شهروندان در برگزاری روز فرهنگی کرج افزود: باید به نحوی برنامه ریزی شود که تمام اقشار خود را در برگزاری این رویداد مهم سهیم بدانند و مشارکت فعالی داشته باشند.
ارسال نظر