حوزه هنری - آجرلو

رییس حوزه هنری البرز بر ضرورت مشارکت شهروندان در فرایند برگزاری روز فرهنگی کرج تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اسماعیل آجرلو در نشست هم اندیشی روز فرهنگی کرج اظهار کرد: روز فرهنگی کرج این پتانسیل را دارد که به برند این کلانشهر تبدیل شود.

وی ادامه داد: امروزه بسیاری از شهرها با برندهای فرهنگی خود شناخته می‌شوند و اگر این اتفاق در کرج بیفتد، شاهد ایجاد هویتی یک دست و واحد در این کلانشهر خواهیم بود.

وی افزود: برای تحقق این هدف باید برای این روز دبیرخانه دائمی تشکیل شود و با بهره گیری از تجربه و تخصص صاحب نظران حوزه برندسازی، اقدامات لازم صورت بگیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: باید شرایطی فراهم شود که همزمان با این روز بزرگان کرجی و کسانیکه برای اعتلای این شهر قدم برداشته اند به شهروندان معرفی شوند.

آجرلو گفت: اگر همه چیز به درستی برنامه ریزی شود، می‌توانیم برای کرج جایزه فرهنگی- هنری تعریف کنیم  و از طریق این جایزه این کلانشهر و داشته‌هایش را به تمام کشور بشناسانیم.

رییس حوزه هنری البرز در بخش دیگری از صحبتهای خود با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های شهروندان در برگزاری روز فرهنگی کرج افزود: باید به نحوی برنامه ریزی شود که تمام اقشار خود را در برگزاری این رویداد مهم سهیم بدانند و مشارکت فعالی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =