سپاه - فضلی

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام حسن (ع) بر ضرورت معرفی نخبگان فرهنگی، هنری کرج تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، روح الله فضلی در نشست هم اندیشی روز فرهنگی کرج اظهار کرد: لاله در کار اینکه نماد روز فرهنگی کرج است، مظهر شهیدانی است که جان خود را برای حفاظت از این آب و خاک فدا کرده اند.

 وی ادامه داد: کرج شهیدان زیادی از جمله شهیدان نژاد فلاح، آجرلو و... را تقدیم نظام و انقلاب کرده و برگزاری چنین رویدادهایی فرصتی برای معرفی هر چه بهتر آنها است.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام حسن (ع) افزود: باید جوری برنامه ریزی شود که در فضای جشن لاله ها، لاله‌های شهید استان به ویژه شهرستان کرج به شهروندان به ویژه نسل جوانی که از جنگ و ... تصوری ندارند، به درستی معرفی شوند.

وی توضیح داد: باید تمهیداتی اندیشیده شود که در دل مراسم این روز تمام دستاوردهای فرهنگی 40 ساله انقلاب گنجانده شود تا از این طریق شهروندان به اقدامات مسئولان طی این چهاردهه دلگرم تر شوند.

این مسئول با تاکید بر ضرورت شناساندن نخبگان فرهنگی وهنری کرج گفت: باید این افراد به مردم شناسانده شوند تا از این طریق بتوان از پتانسیل‌های معنوی و سرمایه های انسانی این شهر بیش از گذشته استفاده کرد.

فضلی ابراز کرد: این روز فرصتی برای معرفی خرده فرهنگ ها و آداب و رسوم اقوامی که در کرج زندگی می‌کنند فراهم میکند که باید از آن برای ایجاد وحدت بیش از پیش شهروندان استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =