• ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
  • کد خبر: 70793
سیل گلستان

تصاویری که از آق قلا و گنبد دیده می شود غم انگیز است.

پایگاه خبری کرج امروز؛ مصطفی فراغت / تصاویری که از آق قلا و گنبد دیده می شود غم انگیز است؛ دو سوم شان زیر آب رفته. لودری که زن و مرد سالخورده را جابجا می کند؛ اسب های سرگردان و نوجوانی که تلاش می کند با دوچرخه مفید باشد.

در روزهای سیل و معلق مانندن گلستان رویِ آب؛ و مناف و مناف های بی خیال نسبت به عمقِ آب و فاجعه؛ شاید درست ترین مشقی که می شود داد؛ "تعلل جایز نیست" است. 

تعللی که در بزنگاه ها همیشه همراه مان بوده و در همه ی پسا اتفاق ها نیز سفت و محکم در کنارمان قرار داشته. 

"رسیدگی هایی که دیر آغاز می شود"؛ "سرکشی هایی که به روز دوم و سوم و چهارم می کشد"؛ "هماهنگی هایی که خیلی سخت ایجاد می شود"؛ و "استاندارانی که به دلیل عدم حضور برکنار می شوند."

این تمام آن چیزی است که در اغلب "غیر منتظره ها" در این سال ها احساس شده. مثل سیلِ گلستان. 

اما در کنار همه تعلل ها؛ برخی مدیران نسبت به اتفاق ها بی تفاوت نیستند؛ نمی توانند باشند. از قبول پرداخت بخشی از بدهی بیمارستان امام خمینی (ره) کرج در حالیکه کارکنان آن مدام خیابان را برای رساندن اعتراض شان انتخاب می کنند؛ تا اعلام آمادگی‌ برای کمک به سیل زده های گلستان.

اولی با دادن ۴ میلیارد تومان وام برای پرداخت بخشی از حقوق معوقه پرسنل؛ و در دومی اعلامِ آمادگی‌ رسمی به وزارت کشور برای کمک به مناطق سیل زده با ارسال نیروی انسانی و تجهیزات. 

برای شهردار کرج که هفتمین ماه مسئولیت خود را سپری می کند؛ برای علی اصغر کمالی زاده که توانسته در این مدت با برنامه ریزی بخشی از دردهای کرج را التیام باشد؛ سهیم شدن برای حلِ مشکلاتی که خارج از حوزه مسئولیتی او رقم می خورد ویژگی مثبتی است که از خیرخواهی، جسارت و همدلی او سرریز می شود. روحیه ای که تا پیش از این کمتر دیده شده و به مرحله اجرا رسیده است.

شهردار کرج: آمادگی مجموعه مدیریت شهری به منظور اعزام نیروی انسانی برای کمک رسانی به هموطنان سیل زده به وزارت کشور اعلام شد/ کنار عزیزان رنج دیده شمال کشور هستیم 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =