رحیمی

رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج از حمایت این دانشگاه از برگزاری برنامه های استارتاپی برای تحقق شعار رونق تولید خبر داد.

علیرضا رحیمی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: باید در سایه تعامل و همکاری شاهد تحقق اهداف دانشگاه در راستای تولید علم و پژوهش باشیم.

این مسئول با اشاره به رشد ۷ درصدی پژوهش در این دانشگاه تصریح کرد: مرکز علمی کاربردی در طول ۱۴ ماه اخیر در زمینه رونق تولید، اقدامات و فعالیت‌های علمی و پژوهشی متعددی داشته‌ است.

وی، نقش دانشگاه را در این حوزه بسیار اساسی و با اهمیت عنوان کرد و افزود: بخش عمده ای از فعالیت های مختلف علمی و دانشگاهی می‌تواند به طور مستقیم و غیرمستقیم در این موضوع تاثیرگذار باشند.

رحیمی اقدامات سال گذشته را موفقیت آمیز برشمرد و یادآور شد: دانشگاه علمی کاربردی شهرداری توانست در عرصههای فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و دانشجویی موفقیتهای چشمگیری کسب کند.

این مسئول یادآور شد: انتخاب این مرکز به عنوان پژوهشگر برتر و مجوز چاپ فصلنامه "فهم و توان شهر" را می توان از موفقیت های ۹۷ عنوان کرد.

رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: وظیفه دانشگاهیان این است که در راستای شکوفایی بهتر چرخه تولید با دانش فنی و پژوهش نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =