• ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
  • کد خبر: 70934
مسابقات بتن

رییس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج از برگزاری مراسم اختتامیه دومین دوره از مسابقات بتن پرمقاومت دانشجویی، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی در مراسم اختتامیه این مسابقه که با استقبال پر شور دانشجویان همراه بود، گفت: از جمله وظایف ذاتی دانشگاه های علمی کاربردی ارتقا دانش و افزایش مهارت دانشجویان است.

وی با بیان این که مرحله نخست مسابقه بتن پرمقاومت دانشجویی ۲۳ اسفندماه ۹۷ با حضور ۱۳ تیم برگزار شد، افزود: دانشجویان در دوره اول مسابقه نمونه های بتن را آماده کردند و مطابق آیین نامه بعد از ۲۸ روز؛ یعنی در فروردین ماه سال جاری در آیینی مراسم شکستِ بتن و سنجش میزان مقاومت آن‌ها در باشگاه میلاد برگزار شد.

رییس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج با اشاره به همکاری سازمان عمران و نوسازی فضای شهری در اجرای این مسابقه، عنوان کرد: در روز شکست بتن سه تیم از دانشگاه های شهید بهشتی، دانشگاه آزاد واحد کرج و دانشگاه‌های علمی کاربردی ایران فریکمو به عنوان تیم های برتر انتخاب و یک تیم نیز شایسته قدردانی شد.

گفتنی است در مراسم اختتامیه مسابقه بتن، دکتر تدین رییس انجمن بتن ایران، دکتر دانش ‌کارآراسته رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز، علیرضا عاقلی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و اساتید و پرسنل دانشگاه حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =