• ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
  • کد خبر: 71219
آیین بهربرداری از فاز اول کمربندشرقی مهرشهر

استاندار البرز از افزایش 11 درصدی بودجه عمرانی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عزیز الله شهبازی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز اول کمربند شرقی مهرشهر ضمن تبریک به مناسبت روز شوراها اظهار کرد: همراه با شروع فعالیت شوراها شور و انگیزه مردم به مشارکت اجتماعی در کشور افزایش یافت.

این مسئول با اشاره به نقش شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: شوراها نماد حاکمیت اراده مردم بر سرنوشت خود هستند بر این اساس امید است نهاد ارزشمند شورا روز به روز به جایگاه واقعی خود پی ببرد.                                                                                             

نماینده عالی دولت در استان البرز تصریح کرد: جای خرسندی دارد که ۱۳ عضو شورای اسلامی شهر کرج با یکدیگر برای عمران و آبادانی کلانشهر کرج متحد و همدل هستند.

شهبازی عنوان کرد: اکنون در شهرستان کرج همت والایی برای عمران و آبادانی وجود دارد و اتحاد و هم افزایی اعضای شورای اسلامی شهر کرج در این راستا مشهود است.

استاندار البرز اضافه کرد: با این روند که در مجموعه استان همه همدل، متحد و منسجم برای رشد و پیشرفت البرز حرکت می کنند به آینده این استان خوش بین هستم.

شهبازی یادآور شد: برای پیشرفت پروژه ها و برنامه های استان هر زمان که نیاز به همراهی و مساعدت ملی بوده توانسته ایم توجه مسئولان ملی را جلب کنیم.

به گفته استاندار البرز، در حال حاضر پروژه های بزرگ راه سازی مانند کمربند شمالی کرج، راه هشتگرد به طالقان، آبیک چرمشهر، ادامه آزاد راه همت و... در حال تکمیل است که بخش بزرگی از این پروژه ها امسال به بهره برداری می رسد.

استاندار البرز با اشاره به افزایش اعتبارات عمرانی استان، گفت: این افزایش اعتبارات در کشور به طور متوسط ۸ درصد بوده ولی در البرز حدود ۱۱ درصد بوده است.

وی گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته نرخ بیکاری در زمستان ۹۷ به میزان ۲.۲ درصد کاهش داشته است.

استاندار البرز افزود: توسعه حمل و نقل عمومی یکی از ضرورت های شهرهای بزرگ است که این امر در کلانشهر کرج در حال پیگیری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =