• ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
  • کد خبر: 71261
احمدی نژاد

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری کرج گفت از بررسی معضلات و مشکلات ترافیکی منطقه ۴ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد در نشست تخصصی با مدیر این منطقه پیرامون بررسی معضلات و مشکلات ترافیکی، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته اعضای کمیته فنی معاونت حمل و نقل و ترافیک در بازه زمانی معین و مشخصی از طرح و پروژه های ترافیکی مناطق ده گانه بازدید می کنند.

وی با اعلام اینکه درصدد هستیم به صورت میدانی و با بررسی های همه جانبه در جریان مشکلات و طرح های ترافیکی مناطق قرار بگیریم، تصریح کرد: جانمایی نقاط مناسب به منظور ایجاد بلوک عابرین پیاده در منطقه ۴ شهرداری کرج از جمله اهداف و برنامه های در دستور کار به شمار می رود.

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری کرج شناسایی و احصا نقاط حادثه خیز منطقه ۴ را ضروری و حائز اهمیت دانست و گفت: موضوع چراغ دار کردن تقاطع دانش در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته احمدی نژاد؛ در این نشست مباحثی نظیر اصلاح هندسی خیابان دوم بلوار ولیعصر (عج)، ارائه پیشنهاد تغییر جهت خیابان‌های رسولی ( به صورت غرب به شرق یک طرفه) و افشار ( شرق به غرب یک طرفه) در شورای ترافیک استان و اجرای جدا کننده در مسیر بلوار گلستان حد فاصل سه راه دانش تا مسیح پاکدل نیز مطرح و مقرر شد هر چه سریع تر عملیات مربوطه اجرایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =