• ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
  • کد خبر: 71291
احمدی نژاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اجرای طرح مطالعه و بروزرسانی ترافیک در نقشه GIS، گفت: افزایش دقت گردآوری و مدیریت داده‌ها از مزایای اجرای این طرح است.

محمدرضا احمدی نژاد در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اجرای طرح مطالعه و بروز رسانی لایه ترافیک در نقش GIS، اظهار کرد:  GIS یک سیستم کامپیوتری برای مدیریت و تجزیه و تحلیل اطلاعات مکانی بوده که قابلیت جمع آوری، ذخیره، تجزیه و تحلیل و نمایش اطلاعات جغرافیایی (مکانی) را دارد.

وی با بیان اینکه هدف نهایی این سیستم پشتیبانی جهت تصمیم گیری های پایه گذاری شده بر اساس داده های مکانی است، افزود: عملکرد نهایی این سیستم بدست آوردن اطلاعاتی است که از ترکیب لایه های متفاوت داده‌ها با روش‌های مختلف و دیدگاه‌های گوناگون به دست می‌آیند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج تصریح کرد: سامانه اطلاعات مکانی مجموعه ای از سخت‌افزار، نرم‌افزار، داده‌ها، مدل‌ها، ذخیره بازیابی، بهنگام‌سازی، پردازش تجزیه و تحلیل، انتقال، نمایش و کاربرد داده‌های مکانی جهت حمایت از تصمیم گیری برای حل یک مشکل است.

به گفته احمدی نژاد اجرای این طرح کاهش زمان و تسهیل جمع آوری اطلاعات مربوط به وسایل و علائم کنترل حمل و نقل ترافیک، ارتقای روند تصمیم گیری، افزایش دقت گردآوری و مدیریت داده‌ها و ارتقای مدیریت سیستم و شبکه حمل و نقل همگانی از جمله مهم ترین مزایای این طرح به شمار می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =