استاد کاظمی

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: به دلیل بسته بودن سایت نوسازی تاکسی، امکان نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر وجود ندارد.

مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: در حال حاضر۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی خطی و گردشی در کرج فعالیت دارد.

وی ادامه داد: هفت هزار و ۷۰۰ مورد از این تاکسی‌ها خطی هستند که در ۱۱۵ خط شهروندان کرجی را جابه جا می‌کنند.

وی افزود: درحال حاضر این تعداد تاکسی پاسخگوی نیاز شهروندان است و نیازی به اضافه کردن تاکسی جدید نداریم.

وی در بحث ضرورت نوسازی تاکسی‌های موجود تاکید کرد: در حال حاضر چهار هزار و ۷۰۰ تاکسی در کرج نیاز به نوسازی دارند که به دلیل بسته بودن سایت نوسازی تاکسیرانی امکان  اجرای این طرح وجود ندارد.

استاد کاظمی توضیح داد: اعتبار مورد نیاز برای نوسازی این تاکسی‌ها باید از طریق دولت تامین شود و با توجه به هزینه بالای این طرح، اعتبارات شهرداری و استانی کفاف این کار را نمی‌دهد.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در کرج، گفت: فعالیت این تاکسی‌ها بخشی از درآمد تاکسی‌های گردشگی و آژانس‌های فعال شهر را کاهش داده است.

وی افزود: این تاکسی‌ها با جذب بخشی از مسافران تاکسی‌ها باعث کاهش درآمد تاکسی‌داران و اعتراض آنها شده اند.

وی گفت: پروانه فعالیت این تاکسی‌ها توسط وزات صنعت، معدن و تجارت صادر می‌شود و و قرار بود شهرداری بر فعالیت آنها نظارت داشته باشد ولی تا کنون دستورالعملی در این حوزه صادر نشده که همین مدیریت دوگانه مشکلاتی را ایجاد کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =