محمدیان

فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: به دنبال ایجاد پاسگاهی در میدان مرکزی میوه و تره بار کرج هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه بازدید از میدان مرکزی میوه و تره بار کرج اظهار کرد: در حال حاضر به علت حجم بالای تردد خودرو، شاهد ترافیک در میدان مرکزی میوه و تره بار کرج هستیم.

وی با اشاره به وضعیت معابر بیرونی میدان میوه و تره بار کرج ادامه داد: این معابر، معابر ثابتی هستند و هرچند گنجایش این حجم از تردد خودروها را ندارندولی امکان توسعه آنها وجود ندارد.

این مسئول با تأکید بر اینکه ورودی‌ها و خروجی‌های میدان میوه و تره‌بار کرج نیاز به بازنگری دارد، افزود: در این راستا نیاز است چند لاین عبوری جدید ایجاد شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دیگر مشکل این میدان ابراز کرد: این میدان کلانتری و پاسگاه مصوب ندارد و به دلیل حجم خودروهای ورودی به این مجموعه روزانه تعداد زیادی مأموریت ۱۱۰ به این نقطه‌داریم.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در جریان مذاکراتی با دستگاه قضا انجام داده ایم، به دنبال ایجاد و راه اندازی پاسگاهی در این میدان هستیم.

سردار محمدیان با اشاره به ضرورت ساماندهی معابر این میدان افزود: پلیس راهور می‌تواند برای ساماندهی معابر داخلی میدان میوه و تره‌بار کرج گام بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =