• ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
  • کد خبر: 71437
روز روابط عمومی

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی که شاهد جنگ سرد بین کشورها و قدرت های جهانی هستیم و همچنین بدخواهان علیه کشورمان جنگ روانی به راه انداخته اند، نقش روابط عمومی ها در تنویر افکار عمومی و خنثی کردن توطئه ها بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدجواد کولیوند در آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی استان البرز و تجلیل از اساتید حوزه روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی در فضاهای داخلی و بین المللی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اینکه ما به درستی از ظرفیت ها و کارکردهای این حوزه بهره مند می شویم یا خیر، مسئله دیگری است که باید مورد مطالعه قرار گیرد.

وی بیان کرد: اما در مجموع چنانچه خواستار شکوفایی عرصه ارتباطات در کشور هستیم، باید امکانات و تجهیزات مورد را نیز در اختیار دست اندرکاران امر قرار دهیم.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان این که اساس کار روابط عمومی دیپلماسی عمومی است، افزود: انتظار می رود مسئولان به درستی از ظرفیت های این حوزه بهره مند شوند.

کولیوند عنوان کرد: روابط عمومی در داخل نهادها می تواند با ایجاد وحدت رویه و همگرایی به تحقق بهتر اهداف نظام در خدمت رسانی کمک شایانی نماید و در ابعاد برون سازمانی نیز فرهنگ ساز باشد و عملکردها را به اطلاع افکار عمومی برساند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ظرفیت های روابط عمومی مغفول مانده و به درستی استفاده نمی شود، خاطرنشان کرد: این گناه ما مسئولان است.

وی یادآور شد: روابط عمومی ها رسالت سنگینی بر دوش دارند و امیدوارم مردم و مسئولان از برکات این حوزه مهم بیش از گذشته بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =