استاد کاظمی

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: حداکثر نرخ افزایش کرایه‌های تاکسی در خطوط بین شهری 30 درصد است.

مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: گزارش‌های مردمی حاکی از این است که رانندگان برخی خطوط تاکسی اقدام به دریافت کرایه بیش از نرخ مصوب امسال می‌کنند که این امر تخلف محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای شهر، کرایه‌های تاکسی در خطوط مختلف بین 20 تا 30 درصد افزایش داشته و گرفتن مبلغی بیش از این قانونی نیست و در صورت مشاهده برخورد لازم با رانندگان متخلف صورت می‌گیرد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ضرورت نوسازی تاکسی‌های فرسوده  کرج ابراز کرد: سایت نوسازی تاکسی‌های فرسوده از آذر سال 96 به دلیل برخی مشکلات بسته شده و همین امر ثبت نام برای دریافت تاکسی نو را با مشکل مواجه کرده است.

استاد کاظمی ادامه داد: خوشبختانه رایزنی های اتحادیه تاکسیداران در این خصوص نتیجه داده و زمزمه هایی برای باز شدن مجدد این سایت در آینده نزدیک شنیده می‌شود.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: اگر سایت نوسازی مجددا باز شود، صاحبان تاکسیهای فرسوده می‌توانند برای دریافت تاکسی نو ثبت نام کنند و بعد از مدتی خودروی خود را تحویل بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به مشکل فعالیت خودروهای شخصی که اقدام به مسافرکشی می‌کنند، افزود: مسافرکشی خودروهای شخصی معضلی تازه در شهر نیست و از چندین سال گذشته تا کنون تاکسیداران، شهروندان و مسئولین با آن درگیر هستند.

استاد کاظمی خاطر نشان کرد: حل این مشکل به تنهایی از عهده  سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بر نمی آید و نیازمند تعامل و همکاری تمام دستگاههای مرتبط با این مقوله است.

وی گفت: تا زمانی که عزم جدی برای ساماندهی وضعیت خودورهای شخصی مسافرکش در کرج صورت نگیرد، این معضل به قوت خود باقی می‌ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =