• ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
  • کد خبر: 71494
منطقه 6- میزخدمت

رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج گفت: میز خدمت موجب تحقق حقوق شهروندی شده و تاثیر بسزایی بر بهبود ارایه خدمات به واسطه افزایش دسترس پذیری از طریق ایجاد یک نقطه واحد، خواهد داشت.

محمدحسین خلیلی اردکانی در آیین راه اندازی میز خدمت منطقه شش شهرداری کرج در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: هدف از ایجاد میز خدمت ارائه خدمات موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع است.

این عضو شورا یادآور شد: افزایش سطح پاسخگویی، تسهیل و تسریع در انجام امور، بالا بردن راندمان کار، ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت، جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین و در نتیجه احیای حقوق عامه شهروندان از دیگر مزایای راه اندازی میز خدمت است.

وی با اشاره به ضرورت استقرار میز خدمت در شهرداری مرکز و مناطق دهگانه تصریح کرد: پاسداشت کرامت انسانی در جامعه امری اجتناب‌ناپذیر است و توجه به راه‌اندازی میزخدمت و تکریم ارباب رجوع می‌تواند جلوه‌ای از رسیدن به حقوق شهروندی را در جامعه نشان دهد.

ربیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه شفافیت و پاسخگو بودن آثار مثبتی در جامعه به دنبال دارد، افزود: میز خدمت تاثیر بسزایی در بهبود ارایه خدمات به واسطه افزایش دسترس پذیری از طریق ایجاد یک نقطه واحد خواهد داشت.

سرپرست منطقه شش شهرداری کرج نیز با تاکید بر به کارگیری افراد موثر و توجیه در ایجاد میز خدمت به منظور تسهیل در کار ارباب رجوعان اظهار کرد: استقرار میز خدمت امکان استفاده بهینه از وقت ارباب رجوع و نیز فضای شهرداری را فراهم می کند.

محمدرضا فکورزاده بیان کرد: شفاف‌سازی در نحوه ارائه خدمات، بهبود و اصلاح روش‌های ارائه خدمات به شهروندان، اطلاع ‌رسانی سریع و صحیح، سهولت در انجام امور و گردش کار و رفتار مناسب با شهروندان از اهداف میز خدمت در راستای تکریم ارباب رجوع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =