بازار

معاون خدمات شهری منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: به دنبال راه اندازی بازاچه‌ای در بلوار هوشیار هستیم.

حامد حسینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به گلایه برخی از شهروندان از استقرار دستفروشان در چهارشنبه‌های هر هفته در بلوار هوشیار اظهار کرد: فعالیت این روز بازار مربوط به یکی دو سال گذشته نیست و از سالیان قبل شاهد استقرار دستفروشان در بلوار هوشیار در قالب چهارشنبه بازار بوده ایم.

وی ادامه داد: زمینی که دستفروشان در روزهای چهارشنبه هر هفته در آن بساط می‌کنند مالک شخصی دارد و در شرایط فعلی امکان تبدیل آن به پارک و فضای سبز وجود ندارد.

معاون خدمات شهری منطقه ۵ شهرداری کرج افزود: با هماهنگی انجام شده با سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج قرار است بازارچه ای در بلوار هوشیار راه اندازی شود تا دستفروشان روزهای چهارشنبه در آن فعالیت داشته باشند.

این مسئول خاطر نشان کرد: بنا بود این بازارچه قبل تر از اینها ایجاد شود و پیمانکاری هم برای اینکار انتخاب شد ولی پیمانکار به دلیل برخی مشکلات از عهده انجام تعهدات خود برنیامد و اکنون در حال بررسی وضعیت سایر پیمانکاران متقاضی برای راه اندازی این بازارچه هستیم.

حسینی افزود: با راه اندازی این بازارچه هم دستفروشان ساماندهی می‌شوند و هم مشکل تردد و ترافیک روزهای چهارشنبه بلوار هوشیار کاهش می یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =