• ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
  • کد خبر: 71558
منطقه 2- جلالیان

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: اسناد اراضی ساکنان ذوب آهن صادر می شود.

مرتضی جلالیان در جلسه پایش و ارزیابی شهردار از مناطق و سازمان ها که در این منطقه برگزار شد با ارایه گزارشی از پروژه های شاخص عمرانی به بازسازی بافت فرسوده، طرح پیشگام، بازآفرینی و طرح های متعدد خدماتی و عمرانی پرداخت و اظهار کرد: توسعه طرح‌های عمرانی و خدماتی از جمله مهم‌ترین اولویت‌های منطقه در حوزه های مختلف است که با تحقق این مهم افزایش رفاه زندگی شهروندان را بیش از گذشته در منطقه عملیاتی می کند.

این مسئول با اشاره به شاخص‌ترین طرح های در حال اجرا افزود: احداث ۴ بوستان با مساحتی بیش از ۴ هکتار، ساخت اولین سالن آمفی تئاتر شهر کرج با رویکرد فرهنگ و هنر با مساحتی  ۲/۵ هکتاری و بهره برداری از فاز دوم بوستان شیخ آباد، کلینی و باغ رنجی ها جهت رفاه شهروندان در حال احداث است.

وی از ساماندهی معابر سطح منطقه خبر داد و بیان کرد: ساماندهی پیاده راه ساسانی پس از  ۱۵ سال با رویکرد ترکیبی فضای سبز، ساماندهی مبادی ورودی اتوبان تهران _ کرج و حاشیه اتوبان، بهسازی و زیباسازی زیرگذر استاندارد از مهم ترین اقدامات عمرانی  وخدماتی در راستای توسعه کمی وکیفی منطقه است.

مدیرمنطقه ۲ با اشاره به تعیین تکلیف اراضی ذوب آهن یادآور شد: با همکاری و مساعدت مسئولین شهری تعیین تکلیف اراضی ذوب آهن صورت گرفته و به زودی اسناد اراضی ساکنان ذوب آهن صادر می شود.

به گفته وی؛ تلاش می کنیم با تخصیص ۳۵هزار مترمربع و ارتقای فضای سبز محیط و سیمای دلپذیری برای شهروندان این محله فراهم ایجاد کنیم.

جلالیان از برنامه ریزی جهت توسعه کمی و کیفی راه آهن کرج با همکاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی خبرداد و یادآور شد: ایستگاه راه آهن یکی از مبادی ورودی و خروجی شهر است که به لحاظ نوع اتفاقات و رخدادهای شهری که در آن صورت می گیرد از جمله فضاهای دارای اهمیت به شمار می رود.

وی تاکید کرد: جلساتی با راه آهن کرج در جهت سیمای بصری و ایجاد نمایی زیبا برای مسافرین برگزار می کنیم تا طرح ساماندهی محوطه پیرامونی ایستگاه راه آهن، انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =