• ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
  • کد خبر: 71578
پایش منطقه6

پنجمین جلسه پایش پروژه های عمرانی شهرداری کرج امروز دوشنبه در ساختمان منطقه ۷ برگزار و ضمن آن بودجه منطقه، اولویت های عمرانی و موانع و روش های تسریع اجرای طرح ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منطقه ۷ شهرداری کرج امروز میزبان معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری بود.

این منطقه که طبق اعلام مدیرکل درآمد شهرداری کرج، از مناطق موفق در زمینه جذب بودجه است، سال ۹۷ موفق به کسب رتبه دوم در رشد اعتبارات نقدی و تهاتری شده است.

بر این اساس اعتبارات نقدی و تهاتری سال جاری منطقه رقم ۱۹۰ میلیارد و ۶۵۶ میلیون تومان محاسبه و تعیین شده است.

همچنین اعتبارات عمرانی منطقه نسبت به سال گذشته با افزایشی معادل ۵/۷ روبه رو بوده است.

در این جلسه، طرح هایی چون؛ جمع آوری و هدایت آب های سطحی، مرمت، بهسازی و بهبود معابر و پیاده روسازی، بهسازی معابر شهرک بهارستان، تکمیل و بهسازی بلوار باغستان، بهسازی بلوارهای انرژی اتمی، انقلاب و اشتراکی به اضافه اجرای دیوار حائل پارک بهارستان و احداث و تجهیز پارک های محله ای جزو اولویت های عمرانی منطقه عنوان شد.

تکمیل و تجهیز پارک ترافیک نیز به عنوان یکی از طرح های دارای اولویت این منطقه اعلام شد که با توجه به تاخیر در اجرای طرح، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی به عنوان دبیر نشست، خواهان تسریع در پیگیری امور و اجرای آن شد.

بر این اساس منطقه موظف شد با ارائه دقیق ابعاد زمین به معاونت حمل و نقل و ترافیک، استانداردها و مشخصات لازم طرح را ظرف کمتر از یک ماه از معاونت مربوطه دریافت نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =