پسماند

رییس اداره ماشین‌آلات و پشتیبانی سازمان مدیریت پسماند گفت: موتورپول‌های مناطق دهگانه شهرداری کرج ساماندهی می شود.

اکبر سرحدی در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: به منظور ساماندهی موتورپول های مناطق دهگانه و افزایش نظارت و بهره بری و بنا به دستور شهردار کرج و مصوبه هیات مدیره سازمان مدیریت پسماند، مقرر شد موتورپول‌ها به مناطق منتقل شوند.

وی بیان کرد: با توجه به این جابه جایی اما مسئولیت نظارت، سیاست گذاری و هماهنگی ها با اداره ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند خواهد بود.

رییس اداره ماشین آلات و پشتیبانی سازمان مدیریت پسماند گفت: با اجرای این طرح و بر اساس نظام یکپارچه حقوق، که دستمزد کلیه پرسنل مناطق و سازمان های وابسته به شهرداری کرج به شکل متمرکز حقوق و دستمزد دریافت می کنند فعالیت های پرسنل شاغل و همچنین اداره امور جاریه مربوط به موتورپول ها به مدیران مناطق واگذار می شود.

وی یادآور شد: این طرح در جهت افزایش اختیار مدیران مناطق و اصلاح فرآیندهای اداری است.

سرحدی ادامه داد: جلسه هماهنگی بین موتورپول ها در دفتر سازمان برگزار و زمانبندی و چگونگی اجرای این انتقال بحث و بررسی شد.

به گفته وی؛ سیاستگذاری، نظارت و هماهنگی های لازم به منظور یکپارچه سازی نظام پشتیبانی ماشین آلات سنگین توسط سازمان مدیریت پسماند انجام خواهد شد اما به لحاظ ساختاری، سازمانی و مدیریت هزینه این مسئولیت به مناطق واگذار می شود.

این مسئول یادآور شد: در گذشته با توجه به این که این سازمان ها یک سازمان بازرگانی مستقل بوده به عنوان پیمانکار مناطق ایفای نقش می کرده، اما با توجه به این که در حال حاضر سازمان به یک سازمان وابسته ی شهرداری تبدیل شده امکان فعالیت به عنوان پیمانکار را ندارد.

سرحدی تاکید کرد: این واگذاری ها کمک می کند انضباط مالی و اداری بهتری در سیستم موتورپول مناطق حاکم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =