• ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
  • کد خبر: 71677
حسینی

معاون عمرانی منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: عملیات جدولگذاری بلوار بزرگ مهر و انوشیروان مهر ویلا در دو فاز اجرایی می‌شود.

محمد رضا حسینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: طول بلوار بزرگ مهر و انوشیروان منطقه مهرویلا بیش از دو هزار متر است که عملیات جدولگذاری آن به اعتبار زیادی نیاز دارد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، بنا است بلوار این خیابان‌ها در دو فاز جدولگذاری شوند.

وی توضیح داد: امسال با تامین اعتبار، عملیات جدولگذاری خیابان بزرگمهر انجام می‌شود و در فاز بعدی یعنی سال آینده بلوار انوشیروان نیز جدولگذاری خواهد شد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به گلایه برخی شهروندان نسبت به وضعیت آسفالت خیابان طالقانی (یکی از خیابان‌های فرعی بلوار شهید بهشتی) اشاره کرد و گفت: بسیاری از واحدهای مسکونی ضلع غربی خیابان فرودین در حال ساخت یا نوساز هستند و تا زمانیکه دستگاههای خدمات رسان انشعابات این واحدها را وصل نکنند امکان آسفالت این خیابان وجود ندارد چون عملا این کار سودی ندارد و پس از آسفالت باز شاهد کنده کاری خیابان خواهیم بود.

حسینی افزود: معمولا وقتی فرایند ساخت و ساز به بیش از ۵۰ درصد خود رسید اقدامات لازم برای زیرسازی آسفالت در کوچه‌های فرعی انجام می‌شود.

معاون عمرانی منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: شهرداری به دنبال اقدامات اساسی و زیرساختی برای بهسازی و نوسازی وضعیت آسفالت معابر و خیابانهای شهر است و مردم در این زمینه باید صبور باشند تا این طرحها طبق زمانبندی صورت گرفته اجرایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =