• ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
  • کد خبر: 71746
هیات عالی سرمایه گذاری

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج از برگزاری ششمین جلسه هیات عالی سرمایه گذاری خبر داد.

 آرش ارشد در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به موارد مطرح شده در دومین جلسه هیات عالی سرمایه گذاری در سال ۹۸ اظهار کرد: در این نشست که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر کرج برگزار شد هشت لایحه مطرح و بعد از بررسی به تصویب اعضای هیات رسید.

وی بیان کرد: این لوایح برای رونق سرمایه گذاری در کرج بسیار تاثیرگذار است. 

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج با اشاره به توسعه گردشگری در کرج افزود: کرج مقصد گردشگری نیست و این مهمترین چالشی است که با آن مواجه هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: کرج به گذرگاهی تبدیل شده که میزبان حجم زیادی از زوائد و ناهنجاری های بصری است.

ارشد ادامه داد: با این حال در دومین جلسه هیات عالی سرمایه گذاری موضوعات بسیار خوبی مطرح شد که امیدوار هستیم در حوزه گردشگری گشایش های خوبی ایجاد کند که البته این موضوع نیازمند همکاری و مساعدت بین بخشی در مجموعه معاونت ها و سازمان های شهرداری کرج است.

وی با بیان این که کرج به عنوان مرکز استان میزبان و پذیرای پسماند شهرهای اقماری البرز است، گفت: در جلسه امروز پیشنهادهای طرف های خارجی در زمینه پسماند مطرح و مقرر شد سازمان سرمایه گذاری با هماهنگی سازمان مدیریت پسماند مطالعات اولیه را بر روی آن انجام دهد.

به گفته رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج، در جلسه هیات عالی سرمایه گذاری موضوعاتی مانند راه اندازی تله کابین، موضوع پسماند، تعیین تکلیف پروژه مهرویلا، ایجاد بازرچه مشارکتی در کیانمهر، تجهیز پارک و شهر بازی و ... بررسی شد که تمام موارد به اتفاق آرا به تصویب اعضای هیات رسید و یک لایحه هم شرط زمان، برای آن گذاشته شد.

شهردار کرج، قائم مقام شهردار، معاون شهرسازی و معماری، مدیرکل املاک و مستغلات، مدیرکل امور مالی، مدیرکل حقوقی و امور پیمان ها و رییس سازمان سرمایه گذاری اعضای هیات عالی سرمایه گذاری هستند.

در ششمین جلسه هیات عالی سرمایه گذاری مقرر شد نشست ها هر دو هفته یکبار در شهرداری مرکز برگزار شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =