ششمین جلسه ستاد بحران

مدیرکل بحران استانداری البرز بر ضرورت ایجاد پدهای بالگرد اورژانس در هسته مرکزی کرج تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی مهرور در ششمین نشست ستاد مدیریت بحران کرج اظهار کرد: نباید از هزینه کرد برای اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با بحران بترسیم چون همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و اگر حالا برای آموزش و ارتقای زیرساخت‌های این حوزه  اعتبار مناسب تخصیص ندهیم، بعد از وقوع بحران باید چند برابر هزینه کنیم.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد پد بالگرد اورژانس در باشگاه میلاد شهرداری کرج ادامه داد: قبلا فضایی به عنوان پد بالگرد اورژانس در محوطه باشگاه میلاد اختصاص داده شده بود ولی حالا به پارکینگ تبدیل شده که باید شرایطی ایجاد شود که مجددا این پد در مواقع لازم مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیرکل بحران استانداری البرز افزود: باید با هماهنگی بین بخشی تعداد پدهای بالگرد در هسته مرکزی کرج افزایش یابد تا در شرایط بحرانی امکان امداد رسانی به مصدومان فراهم شود.

وی توضیح داد: در ایجاد پدهای بالگرد اورژانس باید به افق ۵۰ ساله توجه کنیم و این طور نباشد پد با صرفه هزینه ساخته شود و چند سال بعد در اطرافش برج‌های بلندی ساخته شود که امکان استفاده از پدها را ناممکن کند.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ضرورت ایجاد سالن‌های چند منظوره در نقاط مختلف شهر تاکید کرد و گفت: تا کنون در مناطق ۳،۱۰ و ۵ شهرداری سالن‌های چند منظوره احداث شده ولی لازم است دیگر مناطق نیز به این سالن‌ها مجهز شوند تا در مواقع بحرانی بتوان از آنها به به عنوان ستاد مدیریت بحران هر منطقه استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =