معاونت ترافیک-سایت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از روند احداث سایت جدید مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد در حاشیه بازدید از سایت جدید و در حال احداث مرکز کنترل و ترافیک شهرداری که با حضور مدیرعامل سازمان فاوا انجام شد، اظهار کرد: در راستای تجمیع دیتا سنتر شهرداری که از سوی سازمان فاوا در حال پیگیری است، مقرر شد طی سال های آتی ساختمان جدید مرکز کنترل ترافیک با همکاری سازمان فاوا در محل تجمیع دیتا سنتر شهرداری احداث شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه با بیش از 250 متر مربع مساحت در حال احداث است، افزود: تا کنون اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان برای احداث این پروژه از سوی معاونت حمل و نقل اختصاص داده شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در ادامه یادآور شد: در سال جاری نیز به منظور تکمیل این مجموعه، مبلغی بالغ بر۶ میلیارد تومان از سوی مدیریت شهری در بودجه سال ۹۸ تخصیص اعتبار شده است.

احمدی نژاد تصریح کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته به منظور اخذ کد برای دوربین های ثبت تخلف، احداث این سایت از لحاظ ساختاری، توسعه سیستم حمل ونقل هوشمند برای بخش اپراتوری و کارمندی را به همراه خواهد داشت.

وی گفت : با برنامه ریزی صورت گرفته کلیه دوربینهای پلاک خوان نصب شده در سطح شهر کد جریمه اخذ خواهند کرد و با افزایش تعداد پرسنلِ عملیاتی راهور در سایت دوم شهرداری که در حال آماده سازی است؛ گام مهمی در مدیریت هوشمند تخلفات با همکاری پلیس راهور برداشته می شود.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری کرج تاکید کرد: با اجرایی شدن برنامه های مذکور شاهد تعامل اجرایی فی مابین شهرداری و پلیس راهور مستقر در مرکز کنترل ترافیک شهرداری خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =