جلسه شهردار کرج با مسئولان اداره برق استان البرز

شهردار کرج گفت: افزایش ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی، رضایت شهروندان از این ناوگان را به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده این مطلب را امروز سه شنبه در جریان چهاردهمین جلسه پایش درآمد، هزینه و پروژه های عمرانی شهرداری کرج به میزبانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر اعلام کرد.

وی در عین حال وضعیت حمل و نقل عمومی شهر کرج را نیازمند اصلاح و ساماندهی مضاعف عنوان کرد و افزود: به منظور پوشش دهی بهتر سطح شهر، باید از ظرفیت ۲۸ دستگاه اتوبوس غیرفعال موجود نیز بهره برداری کنیم.

این مسئول تاکید کرد: باید به هر طریق ممکن نسبت به افزایش ناوگان اتوبوسرانی اقدام کنیم.

شهردار کرج با اذعان بر اینکه شورای شهر کرج عزم و اراده ای جدی در پیگیری و تصویب امور و لوایح مرتبط با ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوسرانی دارد، موافقت سریع این شورا با فروش اوراق مشارکت مرتبط با خرید اتوبوس را از مظاهر این همکاری و همراهی ذکر کرد.

کمالی زاده ادامه داد: شهروندان باید توجه مدیریت شهری به این ناوگان را محسوس ببینند. همچنین ساماندهی و نگهداری ایستگاه های اتوبوس نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی، به عملی نشدن وعده خرید خودروهای وَن ویژه معلولان نیز اشاره کرد و اذعان کرد: این وعده سال گذشته اجرایی نشد که انتظار داریم سازمان در سال جاری به سرعت نسبت به عملی کردن آن اقدام کند.

شهردار کرج، پیگیری اوراق صکوک در نظر گرفته شده برای خرید اتوبوس را نیز بسیار مهم و ضروری ارزیابی و مسئولان سازمان حمل و نقل ریلی را موظف به پیگیری آن کرد.

این مسئول، بکارگیری روش های پرداخت آنلاین هزینه اتوبوس و تاکسی را نیز به عنوان ضرورت های مهم شهر کرج در حوزه حمل و نقل عمومی برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =