• ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
  • کد خبر: 71899
تودیع ومعارفه

شهردار کرج گفت: مدیریت شهری باید به سمت مدیریت دانش‌محور در زمینه جمع آوری و دفع زباله، فضای سبز، جلوگیری از آلودگی محیط زیست ، هوا و ... حرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده ظهر امروز در مراسم معارفه سیدعلی اکبر میروکیلی به عنوان سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج اظهار کرد: نخبگان نقش به‌سزایی در تولید علم، دانش و جریان‌سازی درجامعه بخصوص در بخش مدیریت شهری دارند.

وی ادامه داد: با توجه به نقش نخبگان در ایجاد جریان فکری و علمی در مدیریت شهری، به دنبال جذب آنها برای ایجاد برندینگ شهری هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه مسائل کلان مدیریت شهری نیازمند نگاه علمی، تحقیقاتی و فرهنگی است، تصریح کرد: رفع مشکلات پیش‌روی توسعه‌ شهری در گرو تعامل اثر بخش مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج و بهره‌مندی از دانش‌فنی و تخصصی نخبگان و توانمندی نیروی انسانی مدیریت شهری است.

شهردار کلان شهر کرج با اشاره به ضرورت توسعه شهر کرج با استفاده از دانش فنی توسط نخبگان افزود: افزایش تعاملات دو جانبه، بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و همچنین فراهم کردن بستر لازم برای اثرگذاری نخبگان در کلانشهر کرج از مهمترین اهداف همکاری دانشگاه با شهرداری است.

کمالی زاده با تاکید بر ضرورت آموزش نیروی متخصص در شهرداری کرج گفت: امروزه مسائل کلان مدیریت شهری نیازمند نگاه علمی، تحقیقاتی و فرهنگی است، به همین دلیل مدیریت شهری باید به سمت مدیریت دانش‌محور در زمینه جمع آوری و دفع زباله، فضای سبز، جلوگیری از آلودگی محیط زیست و هوا و ... حرکت کند.

وی یکی از رسالت های دانشگاه شهرداری را مهارت آموزی عنوان کرد و افزود: باید بتوانیم نیروهای متخصص و کارآمد و دارای مهارت مورد نیاز  شهرداری را تربیت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم درکنار نخبگان و صاحبان فکر و ایده شرایط بهتری برای توسعه همه جانبه شهر فراهم کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =