افتتاح پارک همگام

شهردار کرج بر ضرورت ساماندهی ورودی‌های شهر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده با اشاره به بهره برداری از بوستان و آبشار همگام در خط ۴ حصار اظهار کرد: باید برای ارتقا کیفیت زندگی شهروندان و زیست‌پذیری شهری در این کلانشهر بیش از پیش تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش مدیریت شهری زیست پذیر کردن کلانشهر کرج است، افزود: برای تحقق این هدف تلاش برای ارتقای کیفیت زندگی و افزایش رضایتمندی شهروندان در حوزه‌های مختلف شهری ضروری به نظر می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه پروژه های عمرانی شاخصی برای ارزیابی عملکرد مدیریت شهری به شمار می رود، توضیح داد: ارتقای کیفیت زندگی و افزایش رضایتمندی شهروندان شاخص هایی کمی و قابل اندازه‌گیری هستند که درفرایند اجرای پروژه‌های عمرانی باید مورد توجه قرار بگیرند.

کمالی زاده با تاکید بر ضرورت بهسازی ورودی‌های شهر گفت: منطقه حصار ویترین شهر است و بوستانی که به تازگی در این محدوده به بهره برداری رسیده، اقدامی برای زیباتر کردن این ویترین بوده است.

این مسئول ابراز کرد: محدوده بوستان همگام در منطقه حصار روزی محل دپوی نخاله های کرج بود که به عنوان یکی از نقاط هدف بازآفرینی شهری مطرح شد و  چهره اش تغییر کرد.

شهردار کرج با اشاره به انعقاد موافقتنامه ٣٠ میلیارد تومانی با اداره کل راه و شهرسازی گفت: این موافقتنامه با هدف ارتقا و تسهیل همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و مدیریت شهری کرج برای برنامه ریزی، هدایت، نظارت و پایش بر توسعه کلانشهر کرج منعقد شده است.

وی گفت: با انعقاد این موافقت نامه شاهد تسریع در روند شتاب توسعه ای شهر و تهیه اسناد یکپارچه و کارآمد برای اجرای طرح‌های مختلف خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =