• ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
  • کد خبر: 71906
بسیج - اردوی قم

فرمانده پایگاه بسیج خواهران حضرت زینب (س) شهرداری کرج گفت: هجرت، تحصیل و تعلیم حضرت معصومه (س) برای خدا بود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مرضیه نیک‌منش در حاشیه اردوی یک روزه قم و جمکران که به مناسبت آغاز دهه کرامت و روز دختر برگزار شد، اظهار کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) ۱۷ روز بیشتر در قم زندگی نکردند ولی بارگاه ایشان نمادی برای ولایت مداری، ترویج فرهنگ دینی و قطب تشیع محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: ولادت حضرت معصومه (س) فرصت مناسبی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل‌بیت (ع) و الگو گرفتن از منش این بزرگواراران است.

فرمانده پایگاه بسیج خواهران حضرت زینب (س) شهرداری کرج افزود: امروز برای دختران ما این بانوی بزرگوار به عنوان یک الگوی اسوه و تقوا و پاکدامنی محسوب می‌شود چرا که هجرت حضرت معصومه (س) برای خدا، تحصیل برای خدا و حتی تعلیم ایشان برای خدا بود.

وی خاطرنشان کرد: این اردوی زیارتی به منظور عرض ادب و کسب معرفت و معنویت، ابراز دوستی و محبت به اهل بیت (ع)، سپاسگزاری و قدردانی از کریمه اهل بیت انجام شد.

آستان امامزادگان انوار درخشان هستند

 مسئول پایگاه برادران شهید سلطانی شهرداری کرج، گفت: با توجه به برنامه ابلاغی و تاکید سرهنگ قربانی فرمانده حوزه ۸ حضرت سیدالشهدا برگزاری اردوهای زیارتی، فرهنگی و عقیدتی؛ در دستور کار قرار دارد. 

حسین کمالی‌دهقان اظهار کرد: آستان مقدس امامزادگان انوار درخشانی هستند که بر تارک مملکت اسلامی ما می‌درخشند. 

این مسئول بر لزوم توجه به ابعاد مختلف شخصیتی این بانوی مکرمه اشاره کرد و افزود: بازبینی و بازشناسی شخصیت این بانوی بزرگوار می‌تواند الگویی برای بانوان در جهت تقویت اعتقادات دینی و مذهبی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =