باغستان

مدیر نظارت بر توسعه حریم شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج از طراحی محیطی دهکده گردشگری باغستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مرجانه فرهنگی با بیان این مطلب اظهار کرد: ارتفاعات شمال باغستان از پتانسیل طبیعی برای توسعه فعالیت های گردشگری برخوردار است.

وی با بیان این که پروژه ای با عنوان طراحی محیطی دهکده گردشگری باغستان در حال تهیه است، گفت: مطالعات پایه، شناخت و تحلیل و همچنین پیشنهادات و ایده های طراحی جهت توسعه محدوده و بهره گیری از پتانسیل های تفریحی و گردشگری مجموعه باغستان توسط مشاور ارایه شده است.

این مسئول ادامه داد: در همین راستا بازدیدی از این منطقه با حضور احد رسولی؛ رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج و نمایندگان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از مجموعه صورت گرفت و ایده ها و پهنه های گردشگری پیشنهادی مشاور با ویژگی های زمینه ای سایت از جمله شکلِ زمین، توپوگرافی، عوارض طبیعی و مستحدثات موجود مورد انظباق و نقطه نظرات اعضا بررسی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه محدوده دهکده گردشگری باغستان پس از احداث بزرگراه شمالی به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می شود، توجه بر لزوم پیوستگی حرکت عابر پیاده در این محدوده و همچنین طراحی ویژه پل B۲۰ به عنوان یک عنصر شاخص و هویت بخش شهری دارای اهمیت است که در این بازدید کلیه جوانب آن مورد بررسی قرار گرفت.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =