احمدی نژاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: با بهره برداری از نرم افزار GIS می توان نسبت به جمع آوری اطلاعات مکانی و توصیفی شبکه معابر و تسهیلات ترافیکی اعم از پل‌ها و تقاطعات غیرهم‌سطح اقدام کرد.

محمدرضا احمدی نژاد در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز،اظهار کرد: قابلیت انجام مطالعات و برنامه ریزی در حوزه حمل و نقل و کنترل ترافیک در شبکه های شهری و برون شهری از ویژگی های این نرم افزار است.

وی با بیان اینکه در لایه GIS عارضه‌ها، فعالیت و رویدادها بر روی نقشه به صورت نقاط، خطوط یا سطوح نمایش داده می شود، افزود: با بهره برداری از نرم افزار GIS می توان نسبت به جمع آوری اطلاعات مکانی و توصیفی شبکه معابر و تسهیلات ترافیکی اعم از پل‌ها، تقاطعات غیر هم سطح و غیره با صرف کمترین زمان ممکن اقدام کرد.

احمدی نژاد گفت: در جلسه ای نحوه یِ برداشت اطلاعات ترافیکی به نمایندگان مناطق و سازمان‌ها آموزش داده شد و مقرر شد هرگونه تغییرات در اطلاعات ترافیکی مناطق و محلات توسط مسئولین مربوطه در فرم های مخصوص ثبت و درج شود.

وی با تاکید بر اینکه مطالعات برداشت و بروزرسانی اطلاعات ترافیکی در لایه GIS شهر کرج در حال انجام است، یادآور شد: برداشت اطلاعات ترافیکی در حدود ۵۰ شاخص صورت پذیرفته و در حال انتقال به لایه های نرم افزار است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =