• ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
  • کد خبر: 71966
زین العابدینی

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج بر ضرورت افزایش تعداد سطل‌های زباله مکانیزه شهر تاکید کرد.

محمدرضا زین العابدینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: چند سال قبل قرار بود تعدادی سطل زباله مکانیزه خریداری و در مناطق مختلف شهر جانمایی شود ولی به دلیل اینکه این سطل‌ها از استانداردهای لازم برخوردار نبودند این مساله منتفی شد.

وی ادامه داد: مساله کمبود سطل زباله مکانیزه در شورای پنجم مطرح شد و قرار شد با تخصیص اعتبار مناسب، سطل‌های نو خریداری و با رعایت اولویت، در مناطق مختلف جانمایی شود.

وی توضیح داد: عمر مفید بسیاری از سطل‌های زباله مکانیزه موجود به اتمام رسیده و چاره ای جز جمع آوری آنها نیست بنابراین باید سازوکاری اتخاذ شود که سطل‌های نو جایگزین  قدیمی ها شوند.

این مسئول خاطر نشان کرد: باید تعداد سطل‌های زباله مکانیزه بین 40 تا 50 درصد افزایش یابد تا کمبود مناطق  مختلف شهر در این حوزه مرتفع شود.

زین العابدینی تاکید کرد: جمع آوری زباله از سطل‌های مکانیزه فعلی برای نیروهای شهرداری نیز مشکل است چون ماشین آلات موجود امکان تخلیه  کامل این سطلها را ندارند و همین باعث باقی ماندن بخشی از زباله ها در سطل و  گندیدگی آنها و انتشار بوی بد و آلودگی در فضا می شود.

این مسئول افزود: به دنبال افزایش تعداد سطلهای زباله مکانیزه هستیم و در این خصوص اعتباری در نظرگرفته شده و این روند در مرحله برگزاری مناقصه قرار دارد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: پس از برگزاری مناقصه، سطل‌های جدید خریداری و در مناطق مختلف شهر جانمایی می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =