علی آرایی

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، طرح ایجاد پیاده رو در بلوار ارم حدفاصل کاخ مروارید تا ایستگاه نیرو انتظامی اجرایی می‌شود.

علی آرایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: طی سال‌های گذشته ساکنان بلوار ارم مهر شهر برای پیاده روی در حدفاصل کاخ مروارید تا ایستگاه نیروی انتظامی با مشکل مواجه بودند چون این محدوده پیاده رو نداشت.

وی ادامه داد: نبود پیاده رو در این محدوده باعث شده بود ساکنان این محله برای پیاده روی به محلات دیگر بروند که این امر زمان زیادی از آنها می گرفت.

وی توضیح داد: به جز این، نبود پیاده رو در این محدوده باعث شده بود شهروندان برای گذر از حدفاصل کاخ مروارید تا ایستگاه نیروی انتظامی ناچار به عبور از خبابان باشند که این امر به واسطه تردد خودروها خطرات زیادی در پی داشت.

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج گفت: برای حل این مشکل طرح پیاده رو سازی در بلوار ارم از چند روز پیش اجرایی شده و پیش بینی میشود فاز اول آن تا نیمه اول مرداد به پایان برسد.

این مسئول گفت: به دلیل وجود چندین اصله درخت در مسیر اجرای این طرح، عملیات خاک برداری و ... این پیاده رو به صورت کاملا دستی انجام می‌شود.

آرایی توضیح داد: این طرح در سه فاز تعریف شده و برای اینکه اجرای آن برای شهروندان مشکلی ایجاد نکند، به صورت شبانه انجام می‌شود.

 وی گفت: با اجرایی این طرح مشکل چندین ساله ساکنان این محدوده حل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =