احمدی نژاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: شاخ و برگ درختان در رفیوژ میانی معابر مانع دید راننده شده و جانِ شهروند را به خطر می‌اندازد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد با قدردانی از اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج برای توسعه فضای سبز اظهار کرد: کاشت درخت در رفیوژ میانی معابر درون شهری مشکلات زیادی را برای عابرین پیاده و رانندگان وسایل نقلیه ایجاد می‌کند.

وی یادآور شد: وقتی ارتفاع شاخ و برگ درختان در رفیوژ میانی معابر زیاد باشد مانع دید راننده شده و جانِ شهروند را به خطر می‌اندازد.

احمدی نژاد بیان کرد: این موانع عبور عرضی عابرین پیاده را نیز با مشکل مواجه می‌کند چرا که امکان تصمیم‌گیری صحیح و به موقع را کاهش می دهد.

وی افزود: به همین دلیل ضروری است در توسعه فضای سبز شهری مواردی نظیر تامینِ ایمنی کامل در فضای خیابان و تناسب فضای سبز و درخت با محیط خیابان مورد توجه قرار گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج نداشتن نور محیطی مناسب در شب را عامل مهم دیگری در بروز تصادفات اعلام کرد و گفت: در چنین شرایطی راننده قادر نخواهد بود عکس العمل صحیحی از خود نشان دهد  .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =