حمیدرضا عسگری

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: زائران برای شست‌وشوی قبور عزیزان خود در مصرف آب صرفه جویی کنند.

حمید رضا عسگری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: با بالا رفتن دمای هوا، ساعات آبیاری فضای سبز آرامستان بهشت سکنیه (س) تغییر کرده و به اوایل صبح و اواخر شب موکول شده است.

وی ادامه داد: در هوای گرم روز که میزان تبخیر آب بالا است، آبیاری درختان باعث آسیب به آنها می‌شود به همین دلیل ساعات آبیاری فضای سبز آرامستان بهشت سکینه (س) را تغییر داده‌ایم.

وی توضیح داد: در حال حاضر هیچ مشکلی برای تامین آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز آرامستان بهشت سکینه (س) نداریم و در زمان مشخص شده ، فرایند آبیاری انجام می‌شود.

این مسئول ابراز کرد: از زائرین اهل قبور درخواست می‌شود برای شست و شوی قبور عزیزان خود در مصرف آب صرفه جویی کنند تا بتوانیم فصل گرم سال را بدون مشکل سپری کنیم.

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با اشاره به میزان آب ذخیره شده برای مصارف مورد نیاز، افزود: در فصل بارش 15 میلیون لیتر از آب باران و 20 میلیون لیتر از آب های سطحی ذخیره شده تا به مصارفی چون آبیاری فضای سبز و ... برسد.

عسگری ادامه داد: خوشبختانه استخرهای ذخیره آب آرامستان بهشت سکینه (س) پر هستند و هیچ مشکلی برای تامین آب مورد نیاز این آرامستان وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه به زودی آرامستان جامع بهشت علی (ع) افتتاح می‌شود، افزود: این آرامستان از سال 90 در حال ساخت است و فاز اول آن اوایل مرداد ماه به بهره برداری می رسد.

این مسئول خاطر نشان کرد: با شروع به کار این آرامستان، مشکل ساکنان ماهدشت، اشتهارد، محمد شهر و دیگر مناطق استان برای دفن متوفیان خود حل می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =