سگ گردانی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با هماهنگی با پلیس و دستگاه قضا بنا شده سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار از سطح پارک‌های شهر جمع‌آوری شوند.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: متاسفانه سگ‌گردانی در پارک‌ها و مکان‌های عمومی شهر به معضلی برای برخی از شهروندان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: بارها و بارها در خصوص عدم سگ‌گردانی در پارک‌های شهر اطلاع‌رسانی صورت گرفته ولی همچنان شاهد بی‌توجهی برخی نسبت به این موضوع هستیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: برخی از شهروندان نسبت به تردد سگ در مکان‌های عمومی از جمله پارک حساسیت دارند و سگ‌گردانی عده‌ای باعث از بین رفتن حس آرامش روانی آنها می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج توضیح داد: احترام به حقوق سایر شهروندان وظیفه همه ماست به همین دلیل از صاحبان سگ‌های خانگی تقاضا می‌شود به حساسیت دیگر شهروندان توجه کنند و با بردن سگ به پارک امنیت و آرامش آن‌ها را به هم نریزند.

بضاعتی پور گفت: به نظر می‌رسد فرهنگ‌سازی لازم در خصوص ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها صورت گرفته و چاره‌ای جز برخورد قهری با عده‌ای که به این موضوع توجه نمی‌کنند باقی نمانده است.

وی ادامه داد: به همین منظور با هماهنگی با پلیس و دستگاه قضا بنا شده سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار از سطح پارک‌های شهر جمع‌آوری شوند.

وی گفت: با توجه به پر شدن ظرفیت مرکز ساماندهی سگ‌های حلقه دره به دنبال ایجاد فضاهای جدید برای انتقال سگ‌های بلاصاحب جمع آوری شده از سطح شهر هستیم و علاوه بر آن امیدواریم با احداث پارک حیوانات، صاحبان سگ‌های خانگی نیز بتوانند حیوانات خود را به راحتی در فضای تعیین شده و مشخص بگردانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =