• ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
  • کد خبر: 72075
وحیدی

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: نگاه کارشناسی بر هر دیدگاه و نظری اولویت دارد؛ حتی اگر آن فرد در جایگاه سیاسی و مدیریتی بالایی قرار داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منصور وحیدی با تاکید بر اینکه نگاه کارشناسی باید اولویت و اساس همه اقدامات و برنامه ها باشد، افزود: نگاه و نظر هیچ شخصِ غیرکارشناس اعم از مسئول یا غیرمسئول نباید بر دیدگاه کارشناسی برتر باشد.

وی همچنین بهره‌گیری مدیران از کارشناسان زبده و خبره را یک ضرورت برشمرد و اضافه کرد: برخی مناطق و سازمان ها از جمله منطقه ۲ شهرداری کرج از نظر نیروهای کارشناسی در جایگاه بسیار بالا و شایسته ای قرار دارند و حضور این افراد و مشاوره های آنان به مدیران، حوزه مربوطه را در جایگاه مناسبی قرار داده است.

این عضو شورا افزود: عملکرد منطقه در سال جاری با سال گذشته قابل قیاس نیست و این تغییرات نشانه بهره گیری از مدیری توانمند و به ویژه تیم کارشناسی خبره ای است که به وی مشاوره داده و فعالیت می کنند.

وی با ابراز تاسف از وقت تلف کردن برخی مدیران و نیروهای شهرداری در راهروهای شورای اسلامی شهر به منظور گرفتن پست و مقام، بیان کرد: در مقابل این افراد؛ هستند کارشناسان و متخصصانی که توانایی قرار گرفتن در جایگاه مدیریتی را دارند اما به سادگی و در نهایت تواضع در حوزه خویش مشغول به فعالیت بوده و به ارتقای عملکرد مجموعه شهر کمک می کنند و ما از این افراد بسیار سپاسگزاریم.

نایب رییس شورای شهر کرج ادامه داد: اجرای مصوبات شورای شهر که همان خواست و درخواست های مردم از منطقه است نیز موجب شده این منطقه عملکرد شاخص و برجسته ای نسبت به سال گذشته داشته باشد.

جلسه پایش درآمد، هزینه و پروژه های عمرانی شهرداری کرج از خردادماه با هدف پایش و بررسی درآمدها، نحوه هزینه کرد و پیشرفت طرح های عمرانی مناطق و سازمان ها با حضور مدیران و مسئولان در محل این ادارات آغاز شده و هم اکنون در دومین مرحله برگزاری قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =