عباس وحیدی

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: عملیات اجراییِ احداث بازارروز در منطقه ۷ تا بیست روز آینده آغاز می شود.

عباس وحیدی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به احداث بازارروز در منطقه ۷ شهرداری کرج افزود: با توجه به نیاز مبرم ساکنان این منطقه، مقدمات احداث بازار روز در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع در حال انجام است.

وی اظهار کرد: سیاست‌ مجموعه مدیریت شهری ایجاد بازارروز در تمام مناطق شهرداری کرج است و این موضوع با پیگیری‌های شهردارانجام می شود. 

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، یادآور شد: عملیات اجرایی این بازار در منطقه هفت تا ۲۰ روز آینده آغاز خواهد شد.

وی با بیان این که بازارروزها حلقه اتصال مستقیم تولیدکنندگان و مصرف کنندگان هستند، ادامه داد: با تعدیل قیمت‌ها فرصت مناسبی برای خرید مردم فراهم می‌شود.

این مسئول در ادامه رضایت شهروندان را موتور محرک این سازمان برای ارایه خدمات با کیفیت‌تر عنوان کرد و گفت: تلاش مجموعه مدیریت شهری ارایه خدمات مطلوب و کسب رضایت شهروندان است.

وحیدی خاطرنشان کرد: در بازدید از بازار روزها ضعف‌ها و قوت‌ها شناسایی شده و تلاش می کنیم با برنامه‌ریزی مناسب برای رفع مشکلات غرفه‌داران و مطالبات شهروندان گام‌های موثری برداریم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =