منصور وحیدی

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج برلزوم بازبینی شرح خدمات پیمانکاران خدمات شهری و فضای سبز تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منصور وحیدی در نطق پیش از دستور صد و پنجاه و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج گفت: طی چند ماه اخیر با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته، سازمان مدیریت پسماند موفق به افزایش درآمدهای تفکیک زباله شده است.

وی افزود: این درآمد از ۴۵۰ میلیون تومان در ماه به یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی در ادامه به کاهش هزینه حمل زباله به مرکز دفن زباله حلقه دره هم اشاره کرد و گفت: هزینه حمل زباله به این مرکز از ۳۲ هزار تومان برای هر تن به ۱۶ هزار تومان کاهش داشته که این امر صرفه جویی زیادی در منابع مالی سازمان مدیریت پسماند به همراه دارد.

این عضو شورا ادامه داد: به همت شورای اسلامی شهر کرج و با طرحی که ارائه شد، در چهار ماهه نخست سال جاری ۷۷۵ هزار تن آسفالت تولید کردیم و پیش بینی می شود این مقدار تا پایان سال به ۲۰۰ هزار تن نیز برسد.

نائب رییس شورای شهر کرج با اشاره به میزان کاهش هزینه‌های تولید آسفالت گفت: برآورد کارشناسان کاهش  ۲۰ الی ۲۵ درصدی هزینه‌های این بخش است.

لزوم بازبینی شرح خدمات پیمانکاران خدمات شهری و فضای سبز شهرداری

وی با اشاره به ضرورت ورود شورا به وضعیت پیمانکاران خدمات شهری و فضای سبز اظهار کرد: از شهردار کرج درخواست دارم شرح خدمات پیمانکاران خدمات شهری و فضای سبز مناطق بازبینی شود.

وحیدی اضافه کرد: همانطور که در فرایند مدیریت پسماند و تولید آسفالت موفق به کاهش هزینه ها و افزایش درآمد شده ایم، با پیگیری های لازم می‌توانیم هزینه های ارائه خدمات به شهروندان را نیز کاهش دهیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: یکی از دستاوردهای مهم شورای پنجم برون سپاری و واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی است و نتیجه برون سپاری انجام شده افزایش کیفیت ارائه خدماتبه مناطق و محلات است و نوع درآمدزایی در این زمینه نیز با گذشته قابل قیاس نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =