• ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
  • کد خبر: 72154
پیمان بضاعتی پور

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: بخشی از هویت شهر و شهروندان با سیمای شهر تعریف می شود.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با بیان این مطلب افزود: نهر دلمبر که در گذشته محل انباشت زباله و نخاله بود به یکی از مراکز تفریحی و گردشگری کرج تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از هویت شهر و شهروندان با سیمای شهری تعریف می شود، اظهار کرد: کار ساخت پیاده‌راه و پیست دوچرخه‌سواری در نهر دلمبر به زودی به پایان می‌رسد.

این مسئول گفت: مبلمان پارکی نهر دلمبر شامل ۳۶ نیمکت، ۱۱ سطل زباله به همراه دو سِت ۱۶ عددی دستگاه بدنسازی‌ست که در حال نصب و آماده سازی است.

وی یادآور شد: علاوه بر این فضای سبز این محدوده نیز در حال گسترش است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در ادامه به آغاز تجهیز، نصب و جانمایی مبلمان شهری در پارک ۸ و نیم هکتاری مهر اشاره کرد و گفت: امروزه مبلمان شهری به عنوان اصلی‌ترین مفصل ارتباطی شهروندان با شهر شناخته می شود.

وی افزود: عملیات عمرانی و فضای سبز بوستان مهر تکمیل شده و در آستانه بهره برداری است. این پارک که در محله کم برخوردار کیانمهر واقع شده به مبلمان پارکی شامل؛ ۲۰ نیمکت و سطل زباله به همراه وسایل بازی کودکان و یک مجوعه ۱۲ عددی سِت تندرستی ایمن و استاندارد مجهز شده است.

این مسئول توضیح داد: ایجاد و گسترش مراکز تفریحی و مناسب‌سازی فضاهای شهری برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌هایی با رویکرد تقویت و افزایش نشاط اجتماعی، از اولویت‌های این سازمان در برنامه‌ریزی و توسعه سیما و منظر شهر کرج به شمار می رود.

بضاعتی پور با بیان اینکه در اصول شهرسازی جدید مسیرهای پیاده‌رو و خطوط ویژه دوچرخه به‌عنوان یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی ارزیابی می شوند، افزود : این سازمان با تاکید بر اهمیت و ارجحیت حرکت پیاده بر سواره دو پیست دوچرخه سواری در باغستان و حاشیه شرقی رودخانه کرج در دست ساخت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =