رضا بیات

رئیس اداره تدوین ضوابط و اجرای مقررات شهرسازی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج از عملیاتی شدن ارتباط سیستمی (الکترونیک) شهرداری کرج با دفاتر اسناد رسمی خبر داد.

رضا بیات در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به سیاست های اجرایی حوزه معاونت شهرسازی و معماری در تکریم ارباب رجوع، افزود: به دنبال سیستمی شدن مکاتبات و استعلام های بانکی، با پیگیری های انجام گرفته از این پس تمام استعلام های دفاتر اسناد رسمی نیز به صورت الکترونیکی و سیستمی انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر این طرح در دوازده دفتر از دفاتر اسناد رسمی به صورت پایلوت انجام می شود اما پس از رفع موانع و نواقص تمامی دفاتر ملزم به استعلام سیستمی شده و شهرداری نیز موظف است به صورت سیستمی پاسخ استعلام ها را ارسال کند.

این مسئول گفت: سیستمی شدن ارتباط دفاتر علاوه بر کم کردن از حجم بالای مراجعه شهروندان؛ دقت، شفافیت و صرفه اقتصادی به دنبال دارد. 

رییس اداره تدوین ضوابط و اجرای مقررات شهرسازی شهرداری کرج با تشکر از همکاری کانون سردفترداران و دفتریاران اسناد رسمی کرج؛ از تلاش های همکاران در حوزه اجرایی سازمان فاوا قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در جلسه ای که طی روزهای گذشته با حضور بخش های مربوط در این موضوع برگزار شد، روش ارجا و ارسال پاسخ از سوی شهرداری توسط معاونت اجرایی سازمان و کارشناسان زبده آموزش داده شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =