مهدی حاجی  قاسمی

رییس کمیسیون عمران شورای شهر کرج گفت: برخی خیابان‌ها هویت شهر هستند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی حاجی قاسمی در نشست با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج ضمن بررسی برنامه های این معاونت بر لزوم استانداردسازی و زیباسازی خیابان شهید بهشتی تاکید کرد.

وی با اشاره به این که برخی خیابان‌ها نماد هویتی شهر هستند اظهار کرد: خیابان شهید بهشتی یکی از همین خیابان‌ها است که نیازمند توجه بیشتری است.

عضو شورای شهر کرج ادامه داد: این خیابان به عنوان ستون فقرات دیگر خیابان‌های اصلی کرج، در طول زمان و در جهت عمود یا متقاطع با آن تا ژرفای بافت شهری واقع در شمال و جنوب کشیده شده است.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر کرج ادامه داد: برای استانداردسازی این معبر توجه به مواردی نظیر طراحی پیاده رو، طراحی مبلمان شهری، طراحی جداره‌ها، طراحی سیستم روشنایی پیاده رو، اصلاح بلوک عابر پیاده، توجه ویژه به استانداردهای مناسب سازی جهت تردد معلولین و نابینایان و اصلاح محل های پارک سوار و ایستگاه های اتوبوس حائز اهمیت است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج نیز در این نشست گفت: برای استانداردسازی خیابان شهید بهشتی طرح‌هایی پیشنهاد و بررسی شده است.

محمدرضا احمدی نژاد در ادامه یادآور شد: برنامه دیگری که در دستور کار معاونت قرار داشته و دارد افزایش ضریب ایمنی و سهولت در تردد شهروندان است که این موضوع نیز به جد پیگیری می شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =