حسینی

معاون مالی و اقتصادی منطقه ۲ شهرداری کرج از افزایش ۱۶۳ درصدی درآمد این منطقه در چهار ماه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سید احمد حسینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به افزایش ۱۶۳ درصدی درآمد منطقه در چهار ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار کرد: به غیر از فروردین ماه، امسال توانسته ایم با جذب بودجه ۱۰۰درصدی نسبت به ماههای مشابه سال گذشته روند صعودی جذب درآمدی داشته باشیم.

حسینی افزود: تحقق این امر به واسطه برنامه ریزی مدون مجموعه مدیریتی و همکاری تمامی همکاران و همراهی شهروندان صورت گرفته است.

معاون مالی واقتصادی منطقه دو گفت: علاوه براین، کسب رتبه نخست اصناف در بین مناطق ۱۰گانه شهرداری کرج، جذب بیش از صد در صد عوارض خودرو مصوب سال ۹۸ و رتبه سوم درآمد نقدی در بین مناطق ۱۰گانه طی سه ماه گذشته، بخشی از توفیقات درآمدی امسال این منطقه بوده است.

وی اظهار داشت: برای نخستین بار است که طی پنج سال گذشته شهرداری منطقه توانسته درآمد بیش از صد درصد درآمدهای پایدار را محقق کند و این افزایش درآمد باعث شده تا طی ماه‌های اخیر گام‌های موثری در راستای عمران و آبادی  این منطقه برداشته شود.

این مسئول بیان کرد: افزایش درآمد باعث می شود برنامه ریزیها، ارائه خدمات، انجام فعالیت های عمرانی و خدماتی به نحو موثرتری انجام شود؛ این مهم علاوه بر آنچه مطرح شد، رضایت هر چه بیشتر شهروندان از دریافت خدمات و آبادانی منطقه را نیز به دنبال دارد.

وی اشاره به  ضرورت پرداخت به موقع عوارض از سوی شهروندان یادآور شد: شهروندان این منطقه با پرداخت به موقع عوارض سهم مهمی در آبادانی شهر داشته و خادمین خود را در ارائه خدمات بهتر یاری می کنند.

حسینی، صداقت، شفافیت و اعتماد سازی شهروندان را از دلایل اصلی این موفقیت برشمرد و تاکید کرد: حفظ روند صعودی درآمدهای منطقه تا پایان سال جاری ادامه دارد.

معاون مالی و اقتصادی منطقه گفت: امیدواریم با استقبال مناسب سرمایه‌گذاران و سازندگان، تا پایان سال شاهد پیشرفت زیادی در حوزه‌های مختلف این منطقه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =