مرتضی جلالیان

مدیر منطقه دو شهرداری کرج گفت: فرهنگ ترافیکی باید از دوران کودکی نهادینه شود.

مرتضی جلالیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: شناسایی نقاط حادثه خیز و ایمن سازی آنها از مهمترین وظایف شهرداری است که با همکاری پلیس راهور و با اجرای طرح‌های مختلف انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ایمن سازی نقاط حادثه خیز مناطق نقش به سزایی در ایجاد امنیت و آسایش شهروندان به ویژه عابرین پیاده دارد و تا حد زیادی از وقوع حوادث ناگوار رانندگی جلوگیری می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز، عوامل شهرداری به طور مستمر از معابر و خیابان‌های مناطق بازدید می‌کنند، گفت: با شناسایی این نقاط اعتبار مناسب برای اجرای طرح‌های اصلاحی این نقاط تخصیص می یابد.

مدیر منطقه دو شهرداری کرج با اشاره به ایمن سازی خیابان شریعتی افزود: خیابان شریعتی و تقاطع بلوار کامیونداران پس از دو دهه به واسطه درخواست‌های مکرر شهروندان ایمن سازی شد.

جلالیان  ادامه داد: این اقدام با هدف فراهم آوردن زمینه حمل و نقل آسان و افزایش ضریب ایمنی عابرین پیاده صورت گرفته است.

وی توضیح داد: بدون شک با اجرای این طرح آمار تصادفات در این محدوده به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

مدیر منطقه دو شهرداری کرج در ادامه با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ترافیکی در میان شهروندان گفت: فرهنگ ترافیکی باید از دوران کودکی و از دل مدارس نهادینه شود چون کودکانی که با قوانین راهنمایی رانندگی آشنایی دارند و احترام به حقوق دیگران را آموزش میبینند، در بزرگسالی حاضر به تخطی از قوانین نخواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =