بازگشایی پل عابر پیاده

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با دستور دادستانی پل عابر پیاده خیابان شهید مطهری که توسط پیمانکار آن مسدود شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور با اعلام این مطلب افزود: بر اساس بررسی های صورت گرفته بیشترین تصادفات منجر به فوت عابران پیاده شب‌ها و در نزدیکی پل‌های عابر پیاده اتفاق می افتد.

وی با اشاره به مسدود شدن پل عابر پیاده خیابان شهید مطهری طی روزهای اخیر گفت: به رغم تذکرات کتبی و شفاهی به پیمانکار در خصوص ایمنی، تعمیر و بازسازی پله ها متاسفانه اقدامات لازم انجام نگرفت و روز پنج شنبه گذشته پیمانکار اقدام به مسدود کردن مسیر عبور و مرور شهروندان به پل کرده بود که با واکنش این سازمان و دستور دادستانی کرج این پل دوباره بازگشایی شد.

این مسئول با اشاره به اینکه حفظ و نگهداری این پل‌ها بر عهده شرکت‌های پیمانکار طرف قرارداد است، عنوان کرد: پیمانکاران باید نسبت به ایمنی و تعمیر پله‌های مکانیزه اقدامات لازم را انجام دهند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ادامه داد: کارشناسان زیباسازی بر عملکرد پیمانکاران نظارت دارند و هر گونه تخلف و کوتاهی که منجر به اخلال در امر خدمات رسانی به شهروندان شود را رصد و پیگیری می کنند.

وی در ادامه با اشاره به این که مجموعه مدیریت شهری کرج، جانمایی و احداث ۵ دستگاه پل عابر پیاده در نقاط حادثه خیز کرج را در دستور کار دارد، یادآور شد: نصب پل عابر پیاده با هدف ایمنی بخشی به تردد شهروندان و با مشارکت بخش خصوصی انجام می شود.

بضاعتی پور خاطرنشان کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در راستای رفاه و پاسخگویی به درخواست شهروندان و حجم بالای تردد همشهریان و با هدف تسهیل و تسریع در رفت و آمد و جلوگیری از بروز مشکلات؛ طرح بازسازی و بهسازی پل های عابر پیاده را در دستور کار خود قرار داده  چرا که این پل ها علاوه بر روان سازی ترافیک در حفظ ایمنی جان عابران و شهروندان نیز نقش موثری دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =