بازدید خسروزاده

مدیرکل بازرسی شهرداری کرج گفت: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل می‌تواند انتقادات و پیشنهاداتی که شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ مطرح می‌کنند را بدون واسطه به مدیران شهری منتقل و از این طریق به تبدیل کرج به کلانشهری شاداب و با نشاط کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رسول خسرو زاده در بازدید از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج اظهار کرد: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل پیشانی، شهرداری است و به فراخور امکانات و زیرساخت‌هایی که در اختیار دارد باید در مسیر برقراری ارتباط سازنده و موثر با سایر کلانشهرهای کشور، تبادل تجربیات و استفاده از روش‌های نوین ارتباطی گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج صرفا نباید به ارتباط گیری با کلانشهرهای کشور بسنده کند، توضیح داد: بدون شک بهره گیری از داشته‌ها و تجربیات شهرهای مطرح کشورهایی که با ایران رابطه مسالمت آمیزی دارند، می‌تواند مسیر توسعه کلانشهر کرج را هموارتر کند.

وی گفت: بخشی از وظایف اداره کل ارتباطات شهرداری کرج در حیطه امور بین الملل تعریف شده به همین دلیل باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم تا بتوانیم از تجربیات شهرهای موفق دنیا برای تبدیل کرج به شهری توسعه یافته استفاده کنیم.

این مسئول در ادامه با تاکید بر ضرورت ارتباط بیشتر اداره کل ارتباطات شهرداری با بازرسی این مجموعه خاطر نشان کرد: هر چقدر ارتباط بخش‌های مختلف شهرداری با اداره کل بازرسی بیشتر و نزدیک تر شود، اهداف پیش بینی شده مدیریت شهری با سرعت بیشتری محقق می‌شود.

خسروزاده ابراز کرد: دستگاه‌های نظارتی به واسطه نگاه تیزبینانه‌ای که دارند، به نقاط ضعف و قوت بخش‌های مختلف دستگاه متبوع خود اشراف دارند و با انعکاس آنها از یک طرف به رفع مشکلات و از طرف دیگر به تقویت داشته‌ها و توانمندی مجموعه کمک می‌کنند.

وی با اشاره به عملکرد مناسب اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج گفت: با تغییرو تحولاتی که در این مجموعه صورت گرفته، شاهد حرکت رو به جلوی این مجموعه طی چند ماه اخیر بوده ایم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. 

مدیرکل بازرسی شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ضرورت تعامل بیشتر روابط عمومی شهرداری با سامانه ۱۳۷ تاکید کرد و افزود: خوشبختانه شهروندان ارتباط خوبی با سامانه ۱۳۷ برقرار کرده اند و از طریق آن در کنار بیان خواسته‌های خود، پیشنهادات خوبی مطرح می‌کنند که بهره گیری از آنها می‌تواند به حل بسیاری از مشکلات شهر کمک کند.

خسروزاده گفت: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل می‌تواند انتقادات و پیشنهاداتی که شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ مطرح می‌کنند را بدون واسطه به مدیران شهری منتقل و از این طریق به تبدیل کرج به کلانشهری شاداب و با نشاط کمک کند.

وی در ادامه به سازوکار سامانه نظام پیشنهادات شهروندی نیز اشاره کرد و توضیح داد: بدون شک عملکرد مناسب اداره کل روابط عمومی در معرفی این سامانه، باعث می‌شود شهروندان از این سامانه استقبال و نقش خود را در اداره شهری که در آن زندگی می‌کنند، ایفا کنند که این امر حس هویت شهروندی را در آنها افزایش می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =