دانشگاه شهرداری

سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج از برگزاری اولین رویداد شتاب (استارتاپ ویکند ) مبلمان شهری به همت مدیریت پژوهش و دفتر کارآفرینی این مرکز خبر داد.

سیدعلی اکبر میروکیلی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اهمیت و تداوم برگزاری سلسه رویدادهای شتاب اظهار کرد: حوزه فعالیت این رویداد مبتنی بر مدیریت شهری در بخش مبلمان شهری است و سایر زمینه های مربوط به این بخش از سوی کارآفرینان خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه امروزه حوزه مدیریت شهری به یکی از مهمترین جولانگاه‌های استارت آپ ها و شرکت‌های دانش بنیان تبدیل شده است، افزود: تحقق نسل سوم دانشگاه و حرکت به سمت توسعه اقتصاد دانش بیان با برگزاری رویدادهای شتاب و بهره گیری از ظرفیت های علمی و تجربه ای اکوسیستم استارتاپی میسر خواهد شد.

سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج بیان کرد: این دانشگاه در این حوزه گام های بلندی برداشته است و همواره به دنبال توان افزایی دانشجویان خود بوده و به همین لحاظ در مجموعه های آموزشی خود مراکز نوآوری دایر کرده تا دانشجویان بتوانند در آن ضمن تاسیس شرکت، ایده های خود را توسعه داده و ما نیز در این راه به آنان تسهیلات می دهیم.

میروکیلی عنوان کرد: در گام نخست با ترویج گپ های فناورانه نسبت به ترغیب دانشجویان جهت تشکیل تیم های استارتاپی اقدام شده است.

وی خاطرنشان کرد: این استارتاپ فعالیت‌های خود را در حوزه مدیریت شهری متمرکز کرده است تا فرآیند کارآفرینی از ایده تا محصول و تجاری سازی به جوانان و دانشجویان علاقمند آموزش داده شود.

این مسئول تصریح کرد: این رویداد در محورهای کیوسک و اتاق های شهری ، مخازن شهری، عناصر و نمادهای اطلاع رسانی، صندوق های شهری، حفاظ ها و جداکننده ها، پایانه ها و ایستگاه های شهری، وسایل بازی و ورزشی و انواع اِلمان برگزار می شود.

وی یادآور شد: علاقمندان به شرکت در رویداد شتاب می توانند آثار خود را تا ۳ شهریور به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

  به گفته وی؛ این رویداد در تاریخ ۱۰ شهریور در محل مرکز دانشگاه علمی کاربردی شهرداری برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =