علی اصغر کمالی زاده

شهردار کرج گفت: با استفاده از روش‌های نوین و تخصصی می‌توان از وقوع بسیاری از حوادث جلوگیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در جلسه شورای معاونین که در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: به روز کردن تجهیزات آتش نشانی و ایمنی با هدف ارتقای سطح ایمنی شهروندان از مهم ترین مسائلی است که مدیریت شهری باید به آن توجه داشته باشد.

این مسئول همچنین بر ضرورت توجه به ایمنی و تاکید بر روش های تخصصی به منظور فراهم آوردن شهری پایدار، ایمن و ایده آل تاکید کرد و افزود: با افزایش جمعیت و توسعه زندگی شهری، شاهد افزایش برخی حوادث هستیم و این امر ضرورت ارتقای زیرساخت های ایمنی شهر را دو چندان می‌کند.

وی با بیان اینکه وقوع حوادث و عدم مقابله با آن موجب هدر رفت سرمایه های انسانی و مالی می شود، عنوان کرد: درست است که نمی توان جلوی همه حوادث را گرفت اما می توان با بهره گیری از روش های نوین و تخصصی، از وقوع بسیاری از آنها جلوگیری کرد.

شهردار کرج ضمن تاکید بر این موضوع که مدیریت بحران، اولویتی است که باید به آن توجه ویژه شود، از معاونان و مدیران خواست تا برنامه ریزی های لازم در این خصوص را انجام دهند.

۱۵ بانوی آتش نشان در کرج فعالیت می کنند

کمالی زاده در پایان این جلسه از ایستگاه آتش نشانی بانوان بازدید کرد و افزود: بهره گیری از توان بانوان نقش به سزایی در افزایش توان شهر در رویارویی با حوادث دارد.

وی ادامه داد: کرج اولین شهری است که بانوان آن برای شغل آتش نشانی پیش قدم شده و در حال حاضر ۱۵ بانو در این شغل فعالیت دارند.

گفتنی است در حال حاضر سه ایستگاه آتش نشانی بانوان در کرج فعال است و در هر ایستگاه ۵ بانو مشغول به کار هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =