پیمان بضاعتی پور

بر اساس وظایف قانونی ابتدا به متخلفان اخطار می‌دهیم و در صورت اصرار به تخلف با هماهنگی‌های انجام گرفته تلفن ثابت شرکت و یا همراه فرد متخلف، قطع می‌شود.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، گفت: نصب تبلیغات غیرقانونی مانند تبلیغات دیوار نویسی و یاخدماتی که از طریق نصب برچسب و نظایر آن انجام می شود علاوه بر ناهمگون سازی منظر بصری در شهر، مشکلات و هزینه‌های زیادی را برای پاکسازی به مردم و مدیریت شهری تحمیل می کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این خصوص جلساتی با  حضور دادستان کرج و اداره کل مخابرات و شرکت همراه اول برگزار شده و با هماهنگی انجام شده با متخلفانی که اقدام به نصب برچسب‌های تبلیغاتی بر روی در و دیوار منازل می‌کنند، برخورد قانونی می شود.

وی اضافه کرد:  بر اساس وظایف قانونی ابتدا به متخلفان اخطار می‌دهیم و در صورت اصرار به تخلف با هماهنگی‌های انجام گرفته تلفن ثابت شرکت و یا همراه فرد متخلف، قطع می‌شود.

سرانه فضای سبزمنطقه ۵ افزایش می یابد

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در ادامه با اشاره به اینکه منطقه ۵ شهرداری کرج سرانه فضای سبز پایین تری نسبت به سایر مناطق دارد گفت: لزوم توجه ویژه به این موضوع در دستور کار سازمان قرار گرفته تا سرانه فضای سبز این منطقه به میزان قابل قبول و استاندارد برسد.

بضاعتی پور، با بیان اینکه درهمین خصوص جلسات متعددی با مدیر منطقه ۵ انجام شده بیان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است سه پارک محله ای در این منطقه طراحی، بازسازی و احداث شود.

وی از دیگر اقدامات صورت گرفته جهت ارتقاء سرانه فضای سبز این منطقه را تملک زمین های مناسب موجود دانست و افزود: اخیرا یک ملک دو هکتاری در محله گلایل منطقه ۵ تملک شده و به شهروندان نوید داده می شود از یک پارک محله ای با فضای سبز مطلوب در این محدوده برخوردار می شوند.

 بضاعتی پور تاکید کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که مجموعه مدیریت شهری حق تصرف حتی یک متر از زمین های مردم را بدون اجازه و موافقت صاحب ملک ندارد و وجود معارضان و کمبود منابع مالی، مهمترین موانع در مسیر ارتقا و توسعه فضای سبز در مناطق کم برخوردار است.

وی ادامه داد: توزیع عادلانه فضای سبز در محلات یک ضرورت است و همه شهروندان حق برخورداری از فضاهای سبز استاندارد و مناسب شهری را دارند.

گفتنی است؛ شهرداری کرج از سال های گذشته توسعه فضای سبز را در دستور کار خود قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =