• ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
  • کد خبر: 72256
آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از تبدیل شش هکتار از اراضی تملک شده کارخانه جهان چیت به پردیس فرهنگی خبر داد.

آرش یگانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: توسعه فضای سبز به ویژه در نقاط مرکزی شهر به عنوان یکی از اولویت‌های مدیریت شهری با جدیت در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: در همین راستا به تازگی شش هکتار از اراضی کارخانه جهان چیت تملک شده و قرار است با تخصیص اعتبار مناسب، به پردیسی فرهنگی با فضای سبزی منحصر به فرد تبدیل شود.

وی توضیح داد: علاوه براین، به دنبال آزادسازی بخشی از اراضی کارخانه روغن نباتی جهان هستیم که با این کار سرانه فضای سبز در محدوده مرکزی شهر به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

این مسئول افزود: با افزایش سرانه فضای سبز، علاوه بر کاهش آلودگی هوا شاهد افزایش نشاط در میان شهروندان و حرکت در مسیر تبدیل کرج به شهری سبز خواهیم بود.

یگانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به نیازسنجی مجدد برای خرید سطل‌های زباله مکانیزه این منطقه اشاره کرد و گفت: بر اساس نیازسنجی سال‌های قبل، تعدادی سطل زباله مکانیزه خریداری و در نواحی مختلف این منطقه جانمایی شده است ولی به نظر می‌رسد این منطقه به سطل‌های بیشتری نیاز دارد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج توضیح داد: در حال نیازسنجی محلات مختلف این منطقه هستیم تا با تخصیص اعتبار، سطل‌های جدیدی خریداری و در مکانهای مورد نظر جانمایی کنیم.

وی گفت: بدون شک جانمایی این سطل‌ها نقش به سزایی در کاهش آلودگی بصری منطقه و جلوگیری از شیوع آلودگی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =